Isnin, 12 September 2011

SPEECH???
aku cuba untuk lakukan yang terbaik...
berminggu2 aku cuba cari maklumat yang berkaitan..
ada di antara hari yang aku terpaksa mencuri masa sampai ke pagi..
semata2 untuk semua ni.
seminggu bukan masa yang pendek untuk aku hafal dan lancarkan setiap bait kata aku.
kerana aku HARUS lakukan yang terbaik kerana aku di antara insan terawal di sini..
aku cuba untuk lakukan yang terbaik... supaya apa yang aku cuba sampaikan di dengarkan oleh mereka semua.
sebab tajuk yang aku pilih bukan tajuk seperti kanak darjah 6. 
tapi apa yang terjadi ni sangat2 buat aku kecewa...
segala intonasi yang aku praktik segalanya hilang...
tergagap2 aku kat depan..
ada sesetengah ayat yang aku terlupa..
ada yang tersalah part.. !!!
arghh.. aku bencikan itu... aku cuma inginkan yang terbaik..
tapi entah lah... ramai yang cakap Ok.
Bagus. Tak gagap. Lancar...
tapi....
ah. mungkin betul apa yang dorang kata... aku terima jela...
aku mungkin dah buat yang terbaik.. dan aku juga harapkan yang terbaik untuk itu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan