Sabtu, 25 Februari 2012

TIME TO CHANGE MAYBE..

aku ingin berubah. berubah menjadi yang terbaik..
aku ingin jadi yang terbaik untuk dia.
kerana dia yang terbaik untuk aku..

kalau di fikir2 balik...
aku dan dia ibarat langit dan bumi.
kenapa?
aku umpama setan
dan
dia umpama malaikat!
series!! aku bukan lah manusia yang baik..
kisah silam aku gelap!
kelam!
dan dia mempunyai cahaya yang terang dalam kehidupan dia..
dan kehidupan aku gelap tanpa cahaya..

aku rasa sekarang masanya untuk aku berubah..
kenapa?
pertama : sebab aku memang rasa aku patut berubah
kedua : sebab aku ingin jadi yang terbaik untuk dia..

aku nak kehidupan yang lebih baik.
hari tu aku mimpi aku berada dalam satu kawasan perkuburan yang menunjukkan ada beberapa mayat yang sukar masa nya..
aku takut..
ya! sekarang masanya untuk berubah sebelum terlambat!

Selasa, 21 Februari 2012

DEMI AWAK..
SAYA SANGGUP BERSABAR UNTUK SETAHUN INI..
:)


<3

Ahad, 19 Februari 2012

awakkk
hari ni kite jalanjalan bersamasama lagi..
saya gembira dgn awak..
THANX sebab buat hari saya gembira..

Jumaat, 17 Februari 2012



AWAKK.. PERCAYA LAH..
SAYA SAYANG AWAK SEJAK DARI MULA
AWAK DATANG DALAM HIDUP SAYA...
TERIMA KASIH SEBAB SUDI MENYUKAI
SAYA..
DAN MENYAYANGI SAYA..
SAYA SAYANG AWAK
KERANA ALLAH.< 3
ILYOU SAYANG..

Selasa, 14 Februari 2012

ok.. bagi aku tu perkara lama yang aku taknak ingat..

kalau dari dulu lagi kau datang kat aku minta maaf..
aku boleh terima..
tapi ape yang kau buat cukup buat aku sakit hati..
kau buat aku macam sampah..
macam orang takda perasaan..
cukup!! cukup buat hati aku hancur berkecai2..
memang dulu status aku sekadar SKANDAL dgn kau.
tp skandal2 pon aku masih ada perasaan..
tapi kau??
mane kau hilang mase tu??
mane kau hilang bila aku masih takot dengan bayangbayang aku sendiri?
mane kau hilang?
kau kat mana bile aku kene face benda tu sorang2?
kau takda time tu...
kau takda..

macam ni lah.. kau anggap jela aku yang mengundurkan diri..
sebab aku taknak kacau kebahagiaan korang,,
aku taknak buat dia kecewa, sakit hati..
aku nak korang bahagia..
DAN AKU PON NAK BAHAGIA WHILE HAPPINESS IS MINE!!!
kau anggap jela aku cuma mimpi yang datang sekadar untuk menguji...

Ahad, 12 Februari 2012

aku bace balik entry2 lame aku..
entry berkisarkan kisah lalu..
aku menangis kembali...
sungguh! aku sedih!
aku rindu..
mak..... ain rindukan mak..
ain nak mak balik....
mak,, kalau mak nak tahu.. ain kini dah jumpa seorang lelaki yang baik untuk hidup ain..
ain nak bawak dia jumpa mak.. tapi.. mak dah takda..
mak... ain rindukan mak... ain rindu mak..
balik lah mak..
10 FEB 2012..

awakk, tarikh ni saya akan ingat sampai bile2.. kenapa??
sebab tarikh ni merupakan tarikh yang menunjukkan awak telah jadi milik saya sepenuhnya..
dan secara tak langsung saya terus jadi demam. saya sendiri tak tahu kenapa saya boleh jadi demam..
demam sempena ape tuh???
hahahaha.. ta tahu lah kan... <3
awak.. kalau awak nak tahu.. saya sangat bahagia bila bersama awak..
walaupon baru sekejap kite bersamasama...
tapi saya sangat bahagia..
awak... saya sayang awak tahu?
awak sayang saya kan?
awak milik saya sorang tahu?
awak setia dengan saya kan??
awak nak marry me kan??
awak,, saya tunggu awak tau!!
awak, saya pon tak sabar tunggu mase tuh nanti...
saya harap awak boleh terima saya dan family saya seadanya..

Jumaat, 10 Februari 2012

*kau dtg mase hati aku milik orang lain..
maksud kau dtg untuk?? jernih kan keadaan?? kau terlambat sayang..
kerana??? aku dah pon benci kau sampai bilebile...

10 FEB 2012.. <3
AWAK.. terima kasih sebab terima saya.. saya tak sangka akhirnya kita bersama.. even tempoh perkenalan kita sangatsangat pendek... saya malu..
hehehehe

Rabu, 8 Februari 2012

kpd AWAK.. (*) tahniah kerana berjaya buat saya benci awak sampai bilebile
dan saya sedang tersenyum sekarang ni :)

dan

kpd AWAK.. kalau AWAK dtg dlm hidup saya untuk sembuhkan lukaluka saya..
kedatangan AWAK sangat2 dialualukan..
:) terima kasih..

YAALLAH.. kau berikan lah aku jodoh yang terbaik untuk aku.. kerana hati aku sudah cukup penat!!
cukup penat!! aku mohon dari mu berikanlah jodoh yang terbaik untuk aku..

Selasa, 7 Februari 2012




kpd afiq , fendi , dan yana..
terima kasih sebab sudi menceriakan hari aku semalam..
aku fun dengan korang..

Isnin, 6 Februari 2012

aku cuma harap hari ini dapat beri sedikit keceriaan untuk aku.
agar aku terus bertahan dan tidak rebah..

Ahad, 5 Februari 2012

SAKIT DAN HAMPIR REBAH!
aku harap itu kali yang terakhir..
series..
aku harap itu yang terakhir... aku tak sanggup lagi,
dan aku harap aku kuat..
aku harap aku cukup kuat untuk face semua tuh!!
aku sanggup hadapi risiko yang ada tuh!
kerana aku sedar kesalahan aku..


kepada kawan..
maafkan aku sebab betray kau awal2 lagi..
maafkan aku.
aku tak bermaksud untuk menyakiti hati dan perasaan kau..

ya ALLAH..
terima kasih kerana kau tempatkan aku dalam situasi ini
supaya aku learn somethin value here.
supaya aku sedar dosa yang telah aku lakukan terhadap seorang insan yang tak berdosa..
supaya aku nilai erti kasih sayang yang sebenar..
terima kasih sekali lagi kerana
beri aku sedikit kesempatan untuk merasai sesuatu yang aku teringin lakukan sejak dahulu.
dan akhirnya aku sedar. segalanya tak mudah bila melibatkan perasaan..

Sabtu, 4 Februari 2012

SEPANDAIPANDAI TUPAI MELOMPT
AKHIRNYA JATUH KE TANAH JUGA,,
tapi aku tak nak jatuh setinggi ni,
kalau pon aku jatuh dari tempat yang paling tinggi,
aku harap aku MATI..
sumpah! seriesly sakit gile.
aku sakit..
kenapa pengakhiran dia macam ni?
macam mana aku nak hidup lepas ni?
kenapa dia bodoh sangat?? kenapa?
macam mana aku nak berhadapan dengan dia nnt?
macam mana? purapura tak tahu?
atau aku merangkakrangkak dtg jumpa dia minta maaf..
macam tu ke? macam mana??? tolong cakap dgn aku..
macam mana??
memang. aku pon taknak benda ni jadi macam ni.
tapi nasi dah jadi bubur..
aku harap aku kuat ..
aku kuat hadapi semua ni..
ADA SERUPA TAKDA
MATI LAGI BAIKK.
tolong lah.
aku tak cukup kuat untuk semua ni..
cara kau. cukup buat aku sakit!!
tolong lah.
aku tak cukup kuat untuk semua ni..
aku lemah.. dari dulu aku cakap aku lemah.
aku cukup lemah!
aku dah cakap..
dulu kau ta mcam ni..
dulu kau layan aku baik.
sekarang??? kau buat aku macam sampah!!
aku tak kuat..
aku sakit!

Jumaat, 3 Februari 2012