Ahad, 5 Februari 2012

SAKIT DAN HAMPIR REBAH!
aku harap itu kali yang terakhir..
series..
aku harap itu yang terakhir... aku tak sanggup lagi,
dan aku harap aku kuat..
aku harap aku cukup kuat untuk face semua tuh!!
aku sanggup hadapi risiko yang ada tuh!
kerana aku sedar kesalahan aku..


kepada kawan..
maafkan aku sebab betray kau awal2 lagi..
maafkan aku.
aku tak bermaksud untuk menyakiti hati dan perasaan kau..

ya ALLAH..
terima kasih kerana kau tempatkan aku dalam situasi ini
supaya aku learn somethin value here.
supaya aku sedar dosa yang telah aku lakukan terhadap seorang insan yang tak berdosa..
supaya aku nilai erti kasih sayang yang sebenar..
terima kasih sekali lagi kerana
beri aku sedikit kesempatan untuk merasai sesuatu yang aku teringin lakukan sejak dahulu.
dan akhirnya aku sedar. segalanya tak mudah bila melibatkan perasaan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan