Sabtu, 25 Februari 2012

TIME TO CHANGE MAYBE..

aku ingin berubah. berubah menjadi yang terbaik..
aku ingin jadi yang terbaik untuk dia.
kerana dia yang terbaik untuk aku..

kalau di fikir2 balik...
aku dan dia ibarat langit dan bumi.
kenapa?
aku umpama setan
dan
dia umpama malaikat!
series!! aku bukan lah manusia yang baik..
kisah silam aku gelap!
kelam!
dan dia mempunyai cahaya yang terang dalam kehidupan dia..
dan kehidupan aku gelap tanpa cahaya..

aku rasa sekarang masanya untuk aku berubah..
kenapa?
pertama : sebab aku memang rasa aku patut berubah
kedua : sebab aku ingin jadi yang terbaik untuk dia..

aku nak kehidupan yang lebih baik.
hari tu aku mimpi aku berada dalam satu kawasan perkuburan yang menunjukkan ada beberapa mayat yang sukar masa nya..
aku takut..
ya! sekarang masanya untuk berubah sebelum terlambat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan