Jumaat, 2 Mac 2012

awak,, awak nak tahu kenapa saya tulis gune kaler pensel wane putih??
<3 tu ada tapi awak tak nampak kalau tak tgk betolII kan?
saya nak awak tahu, walaupon saya ta tunjuk <3 tu itself, saya nak awak yakin IANYA ADA.
kenapa saya tulis <3 yang kecik dlm kertas yang besar?
because <3 is a beginning part of BIG RELATIONSHIP where we need to fill in the blank in the rest of the A4 paper.
saya sengaja biarkan dia kosong sebab saya sendiri tak tahu ape yang akan terjadi akan datang.
macam yang awak sendiri cakap. jangan terlalu berharap.
sebab awak tak nak saya sakit.
but don worry, saya dah biasa sakit.
so taya risau bila saya sakit.
kenapa kertas putih. saya harap masa hadapan tu cerah.
sebab masa silam saya dah cukup gelap. malap!!

dan kalau awak nak tahu. since awak cakap jgn terlalu sayang kat awak, jangan terlalu berharap kat awak. dah pon buat saya mula benci sedikit demi sedikit pada awak.
pada saya awk terlalu jujur. dan awak rasanya belom cukup bersedia untuk hubungan ini..
sumpah. saya sakit kat situ. saya perit kat situ.. sangat2!!
saya ingat awak cakap " ilovetobemorefriends " maksudnya???
kita kawan atau couple???
series saya tanya. kita ape sebenarnya???
saya sampai lupa bila kite couple sebenarnya ek??
awak ingat tak bile??
tolong ingatkan saya balik tarikh sebenar kita couple pliss.. sebelum saya lupa ingatan sampai bilebile.

mungkin kita terlalu awal dalam hubungan ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan