Isnin, 5 Mac 2012

*aku dia dan blog*

assalamulaikum...
tintintin* tumpang lalu semua anakanak..
mood aku pada hari ini??
ya mood aku ta berapa elok..
soo... untuk mencari mood yang elok.
aku nak join satu giveaway neh.. hehehehe
giveaway yang bertajuk???
*AKU , DIA DAN BLOG*
nak tahu yang lebih lanjut.. sila semak di PAGE ni yek!!


guess what!! ni gambar raya kami bertiga.. *cousin 
yang entah zaman bila *aku lupa
dulu kitorang selalu samasama..
tido samasama
main samasama
besar samasama
mandi samasama
semua samasama
tp.. sekarang semuanya berubah!
aku tak tahu kat mana silapnya, kat mana silap aku
bila ada diantara kami yang mendinginkan diri..
kenapa terjadi?? kenapa?
tahu kah kalian?? aku hanya ada kalian penguat diri.
tanpa kalian dan yang lain..
aku kosong ! zero ! aku takda sape2 lagi..
mood : sedih jap..


ni pulak gambar raya kitorang tahun lepas *bestfriend dr kecik
kitorang dah kawan baik dari kecik..
dengan dorang aku belajar segalanya
belajar jadi kuat.
tak lembik !
gambar ni di ambil pada hari raya pertama 
tahun lepas 8/12 *tarikh sebenar lupa..
dan cube korang teka..
kalau korang nak tahu ni kali pertama aku sambut raya 
tanpa dia. ya ! dia ! mak aku
mak aku tinggalkan aku seminggu sebelum raya.
ya. mak aku meninggal dunia seminggu sebelum raya.
do you know how HURT it was??
it was HURT!!!! very hurt.
dan gambar ni aku amek selepas aku balik dari ziarah kubur dia..

mood: mak ain rindu mak sangat..



erk!! ada orang menyelit lah kat belakang uh!! hehehehe..
cop! abaikan yang mahkluk yang lain kat belakang uh!
gambar nih aku amik kat air terjun kota tinggi..
mase cuti thaipusam yang lepas 
*tak ajak?? nak ikot ke?? hahaha
memang ada kenangan terselit kat dalam gambar ni
dan tempat ni....
ehehehe.
nanak la citee..
maluuuuuuuu..
nnti lah kite cite eh awak!! uhuhuhuh

oh ya cik miramora kite nak oreo vanila/strawberii bole??? heheh
shawl lak nak wane oren bole?? heheh 
*demand lak

1 ulasan:

  1. terima kasih =) nanty orang tgk orang lain punya pulak k. nantikan pengunguman pemenangnya nanty k =)

    BalasPadam