Jumaat, 23 Mac 2012

huhhh!!! aku mengeluh lagi..
aku berkirakira.. saban hari aku termimpimimpikan dia..
dia yang aku rindu setengah mati..
dia yang aku sayang setengah mati,,
dia yang tinggalkan aku hingga aku hampirhampir tak mampu untuk berdiri. apatah lagi untuk hidup!
dia segalanya!!
aku rindukan segalanya tentang dia..
pernah sekali/beberapa kali tika aku bersendirian di rumah.. aku seolah2 terdengar suaranya berbicara..
sumpah!!! aku rindu..
berharihari dia masuk dalam mimpi malamku..
berharihari aku rindukan dia.
semalam air mataku menitis lagi...
sungguh! jiwa dan ragaku tak begitu kuat.. aku tak cukup kuat untuk terima kenyataan yang
segalanya telah berubah!!

sesungguhnya,, aku sangat2 merindukan dia..
makk.. ain rindukan makk. bila mak nak balik ekk??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan