Ahad, 29 Januari 2012

macam takda apeape..
sumpah aku sakit!!
tapi aku yang pilih semua ni! soo nak menyesal pon dah terlambat kan??
sometimes.. aku rase aku tak cukup kuat untuk tu..
kenapa?? sebab aku rasa aku bukan sorang...
sebab dia ada SIDIA yang dia sayang..
dan aku?? siapa aku di sisi dia??
aku... PEREMPUAN SIMPANAN..
bia!! memang aku nak bold kan nama aku tu..
bia aku sedar siapa aku..
aku perlukan lelaki yang care about aku..
bukan lelaki yang buat tak tahu jek kat aku..
aku bukan macam dia yang tak kisah dengan semua tu..
mungkin dia dah lama dengan kau.
aku mudah terasa hati untuk bendabenda macam ni..
tolong lah paham~~
aku paham kau.. tapi kau?
sikit pon kau tak minta maaf kan??
bagi aku.. benda tu sangat besar untuk aku...

p/s: menitisnitis air mata aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan