Selasa, 5 November 2013

SALAM MAAL HIJRAH KAWAN-KAWAN.

Lama rasanya aku tak jengah blog ni.

Hari ni tiba-tiba teringin nak jenguk. Rindu nak berblogging mcm dulu. Tapi masa dan malas buat aku dah lama aku tak berblogging.

Ada banyak benda aku nak cakap. Tapi satu pon tak terluah.

Masih ingt lagi entry aku yang terakhir dulu. Ya. Yang tentang move-on to. Huh. *big sigh*

Masih lagi berkenaan dgn masalah hati. Setiap hari sebelum tidur, aku akan doa: "Ya Allah, andai dia benar-benar jodoh yg terbaik untukku, dekatkan hatinya dengan hatiku. Jika bukan, jauhkan kami agar hubungan ni tak pergi terlalu jauh. And glad to tell is, kita semakin jauh sayang. And the worst parts is, aku dah mula sayangkan dia. Dah mula rindukan dia. Dah mula sukakan dia. Tapi, kenapa aku rasa kita semakin jauh ek?

Segalanya start kau mula kerja ditempat baru tu. Ya. Bermula dari itu. Pada mulanya aku rasa ok. Memahami. Tapi lama-lama aku tak paham. Sibuk sangat ke? Penat sangat ke? Sampai kau tak sempat call aku. Tak sempat nak balas msj aku. Tapi aku selalu Nampak kau online. Aku tak paham kat situ sebenarnya. Ada sampai satu tahap, aku dah tak sanggup dah. Aku nak menyerah. Sebab kau buat aku rasa balik apa yang AFQ buat kat aku dulu. Ya. Aku rasa balik rasa tu.

Aku boleh jek buat kau rimas. Aku boleh je asyik msj kau. Boleh jek. Tapi aku taknak buat sebab aku taknak kau rasa rimas. Sebab aku tahu kau bekerja. Aku tahu tu. Tapi kenapa kau tak tahu yang aku selalu ingat kau. Selalu tunggu msj dan call daripada kau SETIAP MALAM. Pernah sekali aku terbangun tiba-tiba tidur sebab aku macam terdengar bunyi ringtone hp aku. Dan aku sangat berharap kau yang call. Tapi rupanya tu hanya sebahagian dari mimpi aku. Kau dapat rasa tak sakit tu?

Aku sedar yang aku mula sayangkan kau sayang. Aku sedar aku mula rindukan kau sayang. Aku sedar, jika kali ni aku terluka lagi, aku tak pasti bila luka tu akan kembali sembuh.

Aku tak pasti. Yang pasti hati aku akan benar-benar mati.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan