Jumaat, 28 Oktober 2011

konvo.. aku bila??

tengah musim konvo kan??
esok hari konvo beramai2 untuk KPM dan KM kat PICC
aku baru nak pergi.. tp ta berpeluang.. huk3 maksud aku ialah.. pergi untuk buka jualan kat sane..
hahaha..
cakap pasal konvo... sape yang taknak kan??
sape yang ta teringin.. aku pon pasti??
tapi aku bila???
kalau ada rezeki,, kurang lagi dua tahun aku dah boleh grade insyaALLAH..
mudahmudahan.. grade dgn cemerlang seperti apa yang arwah mak aku nak dulu..
aku harap sangat..
aku teringin sangat,,..
lepas grade dip aku nak buat ape ek??
maybe kerja cari pengalaman dan kumpul dulu kot.
aku pon tak pasti.
kat mana arah tuju aku lepas grade nnt?
maybe port mybe manufacturing kot..
maybe manufacturing jek kot..
aku taknak masok port lagi,..
aku tak suka masok port even gaji dia besar pon.
sape kate keje kat manufacturing tu gaji rendah??
manufacturing pon melibatkan logistics jugak kan??
jgn korang ta tahu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan