Sabtu, 22 September 2012

Rasa macam sedikit terubat perasaan rindu yang aku tanggung hampir 2 minggu aku tak dpt tgk muka dia.. 

Bila aku nampak muka dia, hati aku terus jek loncat2 tak henti. Bila aku dengar suara dia, tengok cara dia cakap dengan confident kat depan, cukup buat tenung dia lama2.

Bila aku nampak dia tersenyum, cukup buat aku tersenyum balik. Bila aku tengok dia ketawa, cukup buat ketawa lagi.

Bila aku nampak dia berlari-lari anak tadi, cukup buat aku rasa dia sangat comel dengan cara dia sendiri..

Dia berjalan ke hulu ke hilir, dari sudut mana pon aku masih boleh cam di mana dia berada. Aku tengok jek dia lama-lama. Dan aku malu sendiri bila dia perasan yang aku tenung dia.

Ouh!! Aku betul2 rindukan dia. Sungguh!! Aku cukup rindukan dia.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan