Rabu, 31 Oktober 2012

betullah..
kita takkan pernah ada jawapan yang terbaik atau sebab terbaik untuk kenapa kita sayang atau cintakan seseorang tu.
boleh aje aku bagi sebab. dan sebab tu jugak nnt yang buat aku benci kat orang tu.

betul!

puas jugak aku fikir kenapa aku boleh suka dia?
kenapa aku boleh suka dia dalam jangka waktu yang TERAMAT singkat!

betul!

dia masih lagi guy yang mampu buat jantung aku mengepam darah selaju lajunya kalah monorel yang laju tu kalau berselisih, ternampak dia, even sekali imbas.
yang mampu buat aku berpaling muka balik ke arah dia..

masih lagi dia.
masih lagi dia yang mampu buat muka aku semerah-merah tidak bila nama dia disebut depan aku.
kelakar kalau ingat balik

betul! 
itu semua betul! 

dia masih lagi guy yang mampu buat aku jatuh cinta untuk kedua kali, ketiga kali, keempat kali
dan kali ke..kali yang dah tak boleh dikira..

dia jugak guy yang berjaya buat aku menggelabah tak kira masa dan tempat.
dia lah orang tu.
masih lagi dia.

dia jugak guy buat aku sanggup buang semua rasa-rasa yang aku pendam dulu..
sanggup aku buang..
dia jugak guy tu.

tapi itulah kenyataan yang sebenar..
keep missing my nescafe prince..

tapi bila kenang balikk.
aku sedar, aku tak layak untuk rasa semua tu..
pungguk takkan jalan seiring dengan merak kayangan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan