Sabtu, 3 November 2012

entry khas untuk dia teman terbaik aku.

kakak..
ingat tak lagi macam mana kita boleh serapat ini?
ingat tak?
aku ingat lagi.
waktu tu aku dan kau sama-sama alone kat sini.
sama-sama takda sape2 kat sini..
waktu tu aku pernah plan nak quit college sebab mungkin result aku teruk . dan kau pon same.
tapi kita same2 tak jadi quit..
start dari tu, kite jadi rapat hari demi hari.. masa tu aku ada kau jek, dgn bella ngn aqila...

kakak,
kau ingat lagi tak malam tu?
malam yang aku kehilangan segalanya??
ingat lagi tak?
masa tu aku dah takda sesiapa lagi dah.
dunia aku gelap, dunia aku malap..
kau kat sebelah tenangkan aku..
kau kat sebelah diam-diam bgtahu syafiq ngn budak2 ni,
kau kat sebelah yang peluk aku.
kau kat sebelah yang tenangkan aku..

malam tu, aku rasa macam nak jerit kuat-kuat..
biar satu dunia tahu.
malam tu, aku rasa macam aku lah orang yang paling bodoh dalam dunia ni.
aku lah orang yang bodoh tu..
sumpah kakak!
kalau aku tak pilih keputusan tu..
aku takkan menyesal seumur hidup macam ni..
sumpah!

kakak..
terima kasih sebab jadi kawan aku yang paling baik..
terima kasih sebab anggap aku kakak kau..
walau aku tak sebaik orang lain.
aku selalu marah2 kau,
aku selalu pukul2 kau,
aku selalu abaikan kau,
aku selalu buat kau kecik hati..
aku selalu buat kau sakit hati..

tapi kau selalu baik dgn aku,,
kau selalu ada masa masa terburuk aku,
kau yang selalu ada.

cuma aku yang takda mase kau perlukan bahu untuk menangis.
kenapa?
sebab aku rasa roommate kau yang baik ada.
aku rasa dia boleh jaga kau..

aku ni jahat kan?
kau boleh kate aku jahat bape banyak kali pon yang kau nak..
aku akui yang aku jahat..

so.. aku harap kau dapat lupakan aku nnt.
lupakan segala tentang memories yang kita ada.
kenapa? sebab aku taknak kau ingat kau ada kakak yang jahat..
aku taknak..

tlg jgn bersedih...
tlg jgn nangis..
tlg sapu air mata tu...
tlg jgn nangis..
demi aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan