Sabtu, 3 Mei 2014

KENAPA AKU PILIH KAWIN UNTUK RAYA.

Kawin. Perkara yg mungkin jadi salah satu wishlist to everyone.

Yeah. Aku pun ada selitkan benda ni sebagai wishlist aku.
Siapa yang taknak kawen kan? Ada org jaga kita. Ada org sayang kita. Ada org yg amek berat pasal kita. Bahagianya rasa kawen ni kan?


Kalau org tanya alasan aku untuk kawen seawal ni ialah :

Sebab nanti nak raya senang. Orang yg dengar mungkin ketawa. Ya. Mereka tertawa. Apa ke peliknya kau ni sha? Lebih kurang macam tu mereka kata. Tapi aku ceritakan satu persatu sebab kenapa aku pilih alasan tu. Menangis. Ya. Aku hampir menitiskan air mata.


To the few person i close with, i tell to them why i wish i can get married soon enough. Air mata yg aku tahan terasa sukar untuk aku bendung lagi. Ya. Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Aku yg rasa. That's why i wish to get married soon.


Hahaha. Puasa pun belum aku dah menangis cerita pasal raya.


Yang pasti, raya aku dan perkahwinan aku mempunyai kaitan yg amat kuat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan