Sabtu, 10 Januari 2015

Aishah Yang Perasan.

Assalamualaikum. Hai.




Pernah tak korang jatuh cinta untuk pandangan kali pertama? Aku pernah. Banyak kali.. Series aku tak tipu. Nak jd kisah, ada satu guy ni, dtg ofc aku nak ambil BL. Sekali pandang dia jek terus berdebar aku ni. Dah kenapa? Over sangat tauu. Tahu lah dia hensem. Cehh!! Lepas aku settle BL cepat2 sebab aku tak tahan nak kencing, cecepat aku lari, dengan harapan dpt tgk dia masa dia tunggu lift. Eh, tak dpt jumpa sebab dia masuk toilet jugak. Aku dengan hampanya berkata dalam hati. 'Takpelah. Takda jodoh nak buat mcm mane.' Tapi still berharap kalau aku keluar toilet, dia still ada kat depan tgu lift, ada jodoh lah tu. Haha. Seriouslah Aishah. kenapa gatal sangat ni? Hahah.
Dah selesai hajat yg aku tahan dari pagi sampai tengahari tu sebab tak sempat dengan kerja tak guna yg bertimbun tu, aku keluar toilet sambil2 jeling kat depan lift. Eh takda. Hampa lagi. Huh! Tapi. Sampai jek depan lift, elok je dia sandar kat tepi tgu lift. Aku punya senyum,, tak menahan.
Aishah kenapa gatal sangat sekarang ni? Stress lah aku.. -.-"


Kisah Aishah Yang Perasan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan