Isnin, 19 Disember 2011

perjalanan yang jauh membuatkan aku ingin memberikan sedikit cenderahati untuk yang tersayang. Bintangku.
sebuah hadiah kecil dari aku yang besar maknanya. sungguh besar!! dalam bungkusan kecil terdapat 3 didalamnya. tapi kenapa hanya bintang aku yang terputus? memang ia boleh disambung kembali. tapi kenapa? adakah itu menunjukkan yang benar! hubungan kami akan berakhir? mungkin! sentap!! aku sentap teramat!! sakit? pasti.. sangat sakit.. tadi kau tanya aku. macam mana kalau bintang hilang nanti? dan aku hanya terdiam. dan kau juga cakap jangan terlalu berharap.. kerana pasti err.. aku tanak teruskan ayat tu.. menyayat hati! pastinya.

okeh.. mula menilai diri.. kenali hati sendiri. mengajar hati sendiri. sedarkan diri sendiri agar tidak terlalu leka yang bisa membutakan mata. sedarkan diri dari mimpi dari tidurmu yang lena..

mood : :(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan