Jumaat, 25 Mei 2012

Ahkirnya!! berakhir sudah Karnival Progam Siswa Niaga (PSN)..

tahniah kepada setiap anggota yang telah bertungkus lumus menjayakan segalanya..
tahniah kepada group yang menang pertandingan itu!..
cabaran?? memang banyak cabaran yang terpaksa dihadapi..
termasuk aku.
kembara usahawan yang aku sertai benarbenar menguji kesabaran aku.
hampir menitis air mata aku bila mendapat barangan tersebut!
dalam hati berbisik "mustahil boleh laku"
kenapa negatif? belum cuba belom tahu kan?
hahahaha kakak2 tak paham kan?
tu bukan kain baju yang kite boleh persuade org untuk beli..
bukan satu barang yang boleh kita reka2 setiap advantages dia..
tu bukan semua tu!!
bukan !
tu barang yang orang akan cari bila tiba musim dia.
tambah lagi dengan customer yang kurang disebabkan weekdays..

ok. lupakan semua tu!
yang penting kita dah buat yang terbaik..
tahniah juga kepada kolej sendiri yang mendapat tempat untuk setiap pertandingan
kecuali pertandingan kategori aku. maaf!

ouh! i miss my friends.. bila dpt jumpa lagi ek??
ada jodoh jumpa lah kita lagi. okeh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan