Jumaat, 25 Mei 2012

selamanya sayang

yess! were done our SEM 4 stories.. with alotofmemories..

thankyou for every one that always together with me. always gave an encourage and support me..
that always understand me, thank alot..

this is my roomate for this semester.. thanks alot mydear.


bella, leha ngan kakak syakila. hehehe ^^v

this is the name our batch.. love you jugak!!
mira
tiqa
niza
aiai
ana
nik
anim
ada
nani
yana
kina
fazrin
aqilah
ain
ex roomate khaisar
ex roomate kak kina
paah
rau

roy
balbal
syafiq
haziq
amal
imal
zul
zahim
ujey
epul
amin
ipin
man
uzair
din
fendi
kam
wan

tu jela kott. ke ada lagi..
juga kpd name2 yang ta disebut..
THANKS ALOOTTTT.
love u all.

dan tak sangat dilupakan ialah!!!!!


KEPADA AWEK CANTIK INI..
terima kasih banyak2 selama ini sudi jdi kawan terbaik aku
bila aku sorang2 kat sini.
dia jek yang ada kat sebelah aku..
dia jek yang ada..
aku sayang kawan aku yang sorang ni sangat2!!
kakak.. aku mintak maaf kalau aku
ada buat silap kat kau..
buat kau sedih ke..
buat kau sakit hati ke..
buat kau kecik hati ke..
sorryyy..
aku tahu aku selalu marah2 kau..
sorry.
kakakkk..
kau tahu kan aku sayang kau sangat2??
jgn tinggalkan eh kakak!!
tau3!!
SAYANG KAKAK GEMOK KETAT!!

tak lupa jugak kepada datin..
maaf sebab kacau hak kau dulu..
maaf sangat2!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan