Rabu, 27 Mac 2013

boleh saya tanya, siapa perempuan yang awak rindu tu? siapa?
saya nak sangat tahu siapa perempuan yang bertuah tu sampai boleh buat awak rindu sangat-sangat tu?
bukan saya kan? ouh! saya tahu tu bukan saya.

tapi entah kenapa saya ni perasan sangat sebab hati saya sangat yakin perempuan itu adalah saya.
tapi saya masih rasional.. sebab saya masih ingt ape yang awak mention dlm twitter tempoh hari..
sebab itu saya katakan pada hati saya yang degil yang itu adalah perempuan yang awak sayang.
dan perempuan itu adalah bukan saya.. saya tahu itu..

tekad hati. saya ingin sangat pergi jauh-jauh. pergi tempat yang saya takkan pernah terjumpa awak lagi..
tekad hati. saya nak sangat lupakan awak. sebab saya taknak sakit lagi..
tapi, penat dah saya cuba, kalau pon boleh lupakan awak, ianya hanya untuk sementara..
penat dah saya cuba. penat sangat sebenarnya..

bila saya tahu yang awak takkan pernah sayangkan saya, sakit tu memang sakit sangat.
apatah lagi bila saya tahu kata-kata sayang awak tu hanyalah penipuan semata-mata. sakit tahu.
dan disebabkan sakit itu, saya nekad untuk lupakan awak.. tapi tak berjaya.
bila saya masih lagi kerap singgah ke FB awak ke Twitter awak..
selalu. selalu macam tu.

bila kita berselisih kereta masa kat kota hari tu, hanya Allah jek yang tahu perasaan saya masa tu.
saya bertanya pada Allah, kenapa Allah pertemukan saya dgn awak lagi walaupun saya hanya dpt pndang awak dari tepi. tapi saya tahu tu awak... saya tak tahu petunjuk ape yang Allah bagi.

sebenarnya bukan ni yang saya nak cakap.. bukan ni. saya nak cakap yang saya masih sayangkan dan rindukan awak lagi.. tapi seperti yang awak cakap dulu, untuk lupakan awak. ya. saya akan belajar untuk itu..

dan kalau semua kata-kata memang untuk saya,, maaf. saya tak pernah benci awak... tak pernah.
kalau awak kata awak rindukan saya. tp kenapa? bukan ke awak kata awak tak boleh nak sayangkan saya. tapi kenapa awak rindukan saya lagi? knp? knp buat saya pening? knp?

tapi entah lah.. mungkin saya silap di sini. semua kata-kata tu bukan untuk saya. bukan. bukan. bukan. bukan. bukan. bukan. bukan saya yang awak rindukan tu. bukan saya yang awak teringin nak dengar suaranya sebelum tidur,, bukan saya. bukan saya. bukan saya. bukannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn..

bodoh kau shaa. tu bukan kau lah. kenapa perasan sangat ni? dia takkan suka atau sayang kau lah. tlg lah bangkit shaa. tlg lah.. jgn bermimpi lagi shaa. please.. bangun untuk aku.. please..

huh! susah lah cinta ni. susah sangat. aku rasa masa aku kecewa dulu frust menonggeng, tak pernah lak aku rasa sesusah ni. tak pernah pulak aku rasa seberat ni rasa cinta ni? knp ek? ntah lah.. aku rasa mcm nak lari jek.. penat dah. penat. aku dah taknak rasa jatuh cinta lagi. bila dah jatuh, sakit dia bukan main. aku dah penat dah. luka yang ada ni pon sukar untuk aku ubat. tak mungkin lah aku nak simbah lagi luka ni dengan cuka? aww!

dear shaa. tlg lah jangan bermimpi lagi.
dear afiq. jgn risau, saya takkan bermimpi lagi. dan saya akan pergi macam yang awak nak tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan