Ahad, 15 Jun 2014

Aku Juga Manusia Biasa

Sampai sekarang aku masih tertanya-tanya, betul ke ape yang aku buat? Betul ke reaksi yang aku buat? Betul ke tu? Betul ke ni? Aku even tak tahu ape yang aku buat ni cukup matang atau tak. Aku even tahu how to act. Habis aku nak buat mcm mana? Buat2 mcm takda pape? Kalau kau jadi aku, ape yang kau rasa? Apa yang kau buat? Aku bukan menghindar sebab email tu. Owh. Mungkin jugak kerana email. Tapi lebih dari itu sebabnya. Sebabnya? Bila orang dah tak suka kau, baiklah kau angkat kaki. Ya. Itu lah yang aku buat sebelum email tu buat aku betul-betul tinggalkan dorang. Entahlah. Untuk react mcm selalu, aku rasa aku tak boleh buat masa ni. Tunggulah nanti.


Sorry, aku juga manusia biasa. Yang tunjukkan rasa tak suka bila aku betul-betul tak suka. Mungkin betul kata arwah ayah aku, aku jenis yang tak pandai berlakon. Tak pandai sembunyikan perasaan sendiri. Lagi-lagi perasaan marah dan tak suka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan