Sabtu, 14 Mei 2011

aku takda masalah ke??

kan dah cakap.. ta ya nak sibok2 cari scandal ramai2.. ta da masalah cari masalah. dia cuma scandal aje okeh!! bila dah macam ni mule lah kau nak bising2,. hey!! ingat dia hanya scandal kau jek okeh!!!! bila dah mcam ni mula lah kau nak nangis, nak ngamuk sakan, hey.. kau sepatutnya sekarang tumpukan pada exam je ok!! sekarang kau tga tahun akhir yang lagi seminggu jek kau kat sini.. macam2 lah masalah kau nih, penat lah aku macam ni.

tapi,,, ada orang tanya aku dulu, aku ni tak da masalah ke?? yeke aku tak da masalah?? sebab tak pernah nampak aku nangis?? sebab tak pernh nampak aku marah?? sebab hanya nmpak aku ketawa je ke?? ta kan lah aku tak ada masalah,, aku cuma suka lari dari masalah.. dan masalah aku semuanya berada di rumah.. sebab tu lah korang tak nampak aku selalu balik rumah even rumah aku dekat tambahan pula kita dibenarkan balik setiap minggu..mesti korang pelik kan??
ta pe lah,,jangan pelik2,, masalah aku biarlah aku tanggung sorang.. jgn risau pasal aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan