Khamis, 5 Mei 2011

tak da sape lagi yang berharap..

takda sape lagi yang berharap..
aku dah tetapkan hati agar relakan perpisahan tu...
andai ada jodoh,, bertemua juga nanti,, andai tak da, pasti ada yang terbaik untuk aku..

tapi apa yang aku nak cerita kat sini ialah aku sudah terminat kepada insan bernama MOHD ARDIAN SHAH..
aku sendiri pon tak tahu kenapa,, hahaha,,
ntah lah.. dia bekas PIP kat tempat aku dulu, tapi sumpah ek,, aku tak pernah perasan dia,, aku pon tak ingat dia pernah ada ke kat sini dulu,,haha
gila memang gila. kenapa ek?? tapi aku ni jgn percaya sgt,, suka dan minat tu tak kan lama,, contohnye dia lah.. aku pernah minat gak nan dia sebelum ni,, kat fb gak,, tp sekejap jek,, bila kitorang chat balik tadi tu yang buat aku minat dia balik. adeh.. yang bukan2 jek aku ni,,hahahaha.. merepek2..
sudah lah.. dia tak kan boleh terima macam mana aku lah,,,, jgn berharap apa2 lagi..
HAHAHA
kpd MOHD ARDIAN SHAH,, even name awak same mcm nama saya,, jgn cuba2 buat saya suka kat awak eh!!! pening saya nnt..
hahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan