Ahad, 8 Mei 2011

terasa ingin menangis

aku semakin terasa ingin menangis bila semua nya mengatakan tentang dia,...
tentang orang yang dia sayang..
aku pon ada orang yang aku sayang sangat dalam hayat aku ni...
cuma sayang aku tak pernah terungkap dalam erti kata apa pon..

aku cuma nak cakap,, aku sayangkan dia..... sayang dia yang teramat sangat..
mungkin aku tak pernah ungkap aku sayang dia _tapi aku sayang dia sepanjang hidup aku.
mungkin aku bukan anak yang terbaik _ tapi aku cuba buat yang terbaik
mungkin aku selalu kasar _ tapi sedang mencuba untuk berlembut sehabis mungkin
mungkin aku selalu buat dia nangis atau sedih _ tapi aku tak nak dia nangis, sungguh
mungkin aku pernah buat dia rasa penat sangat dengan aku _ aku bukan sengaja
mungkin aku selalu buat2 tak tahu tentang semuanya _ tapi aku juga sedang berfikir bagaimana nak selesaikan semuanya..
mungkin aku dia pernah kecewa dengan aku
dan
mungkin aku bukan anak yang baik..
maafkan saya ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan