Sabtu, 7 Mei 2011

dah gila agaknye aku ni..

aku rasa aku dah gila. bila aku sendiri chating dalam fb bersama orang yang sepatutnya aku benci dan jadi musuh ketad aku.. cube bayangkan!! dia insan yang aku benci kini sedang chat dengan aku..hahaha
DAN bertanyakan tentang seseorang yang aku tak nak ingat lagi.. haish!!!! mungkin aku dan dia boleh jadi kawan baik... macam aku dan MEEN... sampai boleh jadi adik beradik yang terangkat lah kan,..
haha......
ta pe lah... aku ni kan baik orangnye... apa salahnya lupakan kisah lama..bina hidup baru, dan aku pon sedang membina hidup baru gax nih.. tak pelah kan,, dia budax2 lagi,.. orang tga bahagia, kenapa mesti cemburu dgn kehidupan orang lain?? kan?? kepada awak,, saya doakan awak bahagia yek...

dan kepada awak,,harap awak bersabar dengan perangai dia yek,,, very complicated.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan