Isnin, 15 Ogos 2011

aku sedih bila teringat seseorang

bila aku dgar lagu raye lame2 buat hati tetiba sedih..
aku bukan macam mereka
yang mesra dgan ibu mereka.
boleh berkongsi segalanya dengan mereka
aku juga tak boleh berbual mesra dgn ibu dlm talifon
aku ingin tny khbar ibu aku
aku ingin melahirkan kebimbangan aku jika ibu aku demam
tapi semua tu tak terlahirkan..
semuanya kaku.
aku sayangkan dia..
SAYANG yang teramat3333.....
cuma dia sahaja yang aku ada dalam dunia ni..
tiada galang gantinya lagi....
hanya dia yang aku SAYANG..
yang aku mampu
doakan dia sihat sepanjang kehidupan dia.. kerana aku tak mampu zahirkan sayangku itu...
aku juga sedar aku tak mampu jadi anak yang terbaik untuk dia
aku juga sedar yang aku tak mampu penuhi impian dia
apa yang aku mampu cuma menggalas segugus doa ikhlas dari seorang anak
yang banyak menyusahkan semenjak aku belom mengenal erti kehidupan

ampunkan aku, anakmu bnyk berdosa..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan