Khamis, 11 Ogos 2011

saya tak bermaksud..

ouh. maafkan saya awak.. saya tak bermaksud berperasaan seperti itu.
saya tak bermaksud untuk mentertawakan awak seperti itu.
saya tak bermaksud untuk memperlakukan awak seperti itu..
saya tak bermaksud untuk sekasar itu.
saya tak bermaksud untuk
saya cuma tidak bersedia. bukan !
saya cuma tidak suka.. saya tidak suka awak.
bukan kerana paras rupa awak.
bukan juga kerana siapa awak.
just.. hati saya dah tertutup untuk terima orang lain..
untuk berkawan pon dari awal lagi saya tak nak sebab dari awal dari awak tak jujur macam mana awak dpt no saya.
walaupon saya tahu, yang bagi no saya kat awak tu sepupu perempuan awak.
kawan saya sendiri.
saya tak salahkan dia.
cuma saya tak suka.
lagilagi bila awk ajak cple.
SAYA BENCI SANGAT!!!
saya tak suka tahu !!
maafkan saya..
saya tak bermaksud..
 =.=''

Tiada ulasan:

Catat Ulasan