Isnin, 22 Ogos 2011

korang tahu???

bila semua orang sibok kemas rumah..
bila semua orang tak sabar nak balik kampung..
bila semua orang beli kuih banyak2
bila semua mak akan membebel sambil terjerit2 pgl korang buat keje..
bila korang semua susah bangun pg-sahur tp nak cepat buka tanpa membantu mak masak
bila korang semua masih dengar semua tu..
aku kehilangan mak aku..
aku dah tak da mak lagi....
aku dah takda sape2 lagi...
aku YATIM PIATU kat dunia ni...
aku takda sape2 lagi..
aku taknak mnta bnyk2
satu jek yang aku nak..
aku nak mak aku lagi...

3 ulasan:

  1. ECAH , SABAR OKAY . KAU STILL ADA KAWAN2 .
    KLU KAU SEDIH , AKU LAGI SEDIH .
    ECAH , TABAH UTK SUME DUGAAN YG ALLAH BG .
    AKU TAHU KAU BOLE .

    BalasPadam
  2. siti aisyah kene ingat satu je allah adalah sebaik2 perancang! sedih fitrah manusia sayang tetapi ingat doa anak yatim piatu di angkat allah.. darjat mereka tinggi disisi allah. siti aisyah kene ingat hidup kerana allah allah janjikan yang terbaik dalam hidup. di dunia mahupun akhirat. jangan give up sayang. allah bagi ujian hanya ikut kemampuan umatnya.

    BalasPadam
  3. i agree with myramora...don't give up...u still ade org y sayang.....akk syg sgt2 kt eca...terlalu sgt....eca kne tbahkan hati....redha ats ketentuan Illahi...ssetiap y hidup psti mati...Allah sygkan kita jika kita sbr n tbh menempuh sgala dugaanNya,,,adik....akk harapkan adik selalu doakn ibu dan ayah kt sne....mereka pergi bukan kehendak mereka,sabar ye dik.... :)senyum selau yer... :)

    BalasPadam