Isnin, 15 Ogos 2011

kuserah segalanya pada ALLAH

aku penat mencari yang terbaik untuk diriku
aku penat mengimpikan tentang segalanya
aku serahkan yang terbaik itu pada ALLAH
hanya dia saja yang tahu
yang terbaik untuk aku
aku sering saja nampak kebahagiaan mereka..
aku sering cemburukan kebahagiaan mereka..
aku teringin merasainya lagi...
sungguh aku inginkannya
tapi... dlm hati aku cuma ada dia...
dia yang kini bukan lagi milik aku
aku cuba untuk lupakan dia..
tapi aku ta boleh...
hati aku cuma ada dia...
tapi aku sakit bila dia bahagia sedangkan aku??
aku cuba untuk bahagia....
tapi bagaimana???
siapa pilihan yang aku ada???
kau kata aku bukan tak boleh lupakan dia.. cuma aku jek yang taknak lupakan dia.
cuma aku jek yang tak usahakan lupakan dia.. tapi aku takda pilihan.. kau kata aku bukan takda pilihan
cuma aku jek yang memilih... aku bukan memilih... cuma hati aku yang tak boleh paksakan
untuk aku sukakan orang lain. orang yang aku tak suke.
aku pon inginkan bahagia..
tapi aku penat..
aku penat untuk sakit hati
aku penat untuk makan hati lagi
aku penat untuk menangis lagi
aku penat untuk mengalah
dan aku penat untuk kecewa lagi
tapi kau kata aku bukan tak boleh nak bahagia.. kau kata aku cuma
tak tahu nak cari kebahagiaan macam mana atau takut kecewa lagi
atau aku tak boleh lupakan dia sebab aku yang tak nak lupakan dia
memang aku tak nak lupakan dia
aku nak tunggu dia sampai bila-bila...
aku sayang dia......
tapi aku pon nak bahagia...

AKU TETAP MENANTI PELANGI DALAM HIDUP AKU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan