Khamis, 26 Julai 2012

Aku tak tahu kenapa. Tak tahu kenapa cepat sangat air mata aku tumpah td. Aku tak tahu kenapa aku sakit sangat tadi. Aku tak tahu.. Aku lari-lari cepat masuk toilet! Buka air kuat-kuat! Aku diri diam-diam. Aku nangis... Setitik.. Dua titik.. Aku kesat balik air mata tu. Aku tahan nafas. Aku hembus kuat-kuat! Aku kena kuat! Aku kena terima hakikat! Aku kena! Aku keluar toilet. Aku kuatkan semangat! Buat macam biasa. Its time to leave. Aku katakan pada diri aku sendiri. Aku katakan pada diri aku, Aku Takkan Mencari Cinta lagi.. Aku penat! Penat sangat sebenarnya.. Tapi aku tak mampu untuk buat apa2 lagi. Aku harap lepas ni aku berjaya buang dia jauh-jauh dari aku. Aku takkan menoleh ke belakang lagi lepas ni. Biarlah! Biar aku paksakan hati ni. Biar dia sakit. Biar.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan