Sabtu, 14 Julai 2012

sedar tak sedar lebih kurang seminggu lagi jek nak puasa kan??
bila dengar nak puasa jek! aku rasa mcm lain sikit..
aku sedih bila nak puasa ni.. sedih sangat! bila aku sedar aku tak dapat sambut puasa sama sama dia lagi..
aku sedih bila ingat semua benda tu. aku sedih. bergenang air mata aku. aku tahan mata aku untuk tidak menangis. aku tak nak tengok orang orang sekeliling aku sedih. apatah lagi bersimpati. aku tak nak semua tu..
aku nak tunjuk kat dorang. yang aku masih lagi Aishah yang kuat. yang tabah. tapi.. bila aku terfikir benda ni.
cukup buat dada aku perit! cukup perit! kali ni masih! raya aku masih tak bermakna all over in my life! aku tak sanggup nak sambut raya. tak sanggup! aku sedih! and.. whenever someone says: "Don't cry" i always cry harder.

apa lagi yang aku mampu lakukan? aku ingat lagi kali terakhir aku sambut puasa bersama dia dulu. aku hanya sempat sahur untuk terakhir kalinya dengan dia. aku tak pernah sempat untuk buka puasa dgn dia lagi.. itu yang terakhir kalinya.. aku.. aku menyesal kerana jarang balik rumah.. aku. argh! sukarnya nak cakap! aku sedih! dan kali ni, raya aku benar benar tiada makna lagi.. aku tak tahu mcm mana aku nak hadapi semua ni..
dan aku benar benar rindukan dia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan