Khamis, 10 Mac 2011

aku mata duitan??? $$$$$

 
den kayo makk,, nanti den belanja mak makan pizza eh?? huhuhu
tada maknenye.. ini hanyalah duit dari permainan cashflow... apa tu? permainan ni same jek macam jutaria,, same tp ta serupa,,permainan ni agak susah,, sebab kite bermainan dengan saham,, 
bayangkan macam mane?? main saham dlm dunia realiti pon belum tentu kita kaye kan?


ni la dia cash flow nye,, aku ta main pon td,, sebab aku ni bukan lah orang yang sangat expert dalam akaun neh.. ahahaha

ni di antara muka2 muka yang main game neh,,

aku confius nan NINI neh,, dia ta main,, tapi muka dia macam dia lah orang yang pertama kalah main benda alah neh,, ta paham lah aku,,
HAHAHA

ni plak sir azaki yang main..
tapi ini bukan cahs flow..
ini adalah catur bistari,, dan games ni lebih mudah daripada cashflow,, kat dlam neh dia ta gune sgala benda yang bernama akaun.. ahahaha,,

HAHAHAH,,
ini shja buat masa ni,,giliran aku yang na main plak,, keyh!! 
ahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan