Isnin, 21 Mac 2011

aku penulis skrip???

""Mencintaimu satu kesalahan
Aku tidak seharusnya mencintaimu,
Aku terlalu mencintaimu
Orang yang aku cinta hanya kamu
Kerana apa yang aku cinta tentang dirimu hanyalah kamu

Aku sudah letih untuk menunggu
Mencintaimu merupakan satu kesalahan
Lebih banyak hati aku disakiti
Dari apa yang pernah kau janjikan dulu""



hahahahaha jiwang ta?? jiwang glep kan??
akhirnya aku telah berjaya menyiapkan lirik lagu...
dan lagu tuh akan aku hntar kepada seorang kawanku neh!!
dia bukanlah seorang artis..
tapi dia seorang yang berbakat,, dan sedang berusaha untuk naik seperti artis2 lain..
tak mustahil lah untuk dia jadi penyanyi btol2 kan jika dia memang berbakat kan??
ta ada apa yang mustahil dalam dunia neh..
hahahaha,, aku sebagai kawan yang baik seharusnya membeirkan dorongan dan galakan yang banyak..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan