Jumaat, 4 Mac 2011

kawan,, jangan macam ni,,

Apa yang sedang berlaku neh sebenarnya??? Aku tak paham lah!! Apa neh? Kenapa gaduh?? Kenapa cakap macam tu?? Kenapa?? Aku tak boleh la macam neh,, Aku perlu cari solusi dia,, Ake sedih la macam neh,, Yang sorang macm neh,, Sorang lagi macam neh,, Aku sedih beb!! Aku nak ulang lagi sekali,, aku SEDIH beb!! Kawan,, jangan lah macam neh,, kite sahabat kan??? kalau sahabat tuh sebenarnya macam mana?? Aku sedih la,, aku cube paham kan yang sorang ni,, yang sorang lagi pon ada masalah gak,, agak2 macam mane?? susaa la macam neh,, aku nak kawan aku sume nye happy jek,, ta ya na gaduh2,, cukup lah aku sorang jek yang rasa macam mana hilang kawan rapat,, cukup lah aku sorang jek!! ya!! aku mengaku memang ni sume salah aku, aku yang salah.. tapi berhak untuk dimaafkan kan?? ya memang aku da dimaafkan, tapi keadaan nya tetap da berubah,, aku kehilangan dia juga akhirnya..


kawan,, jangan macam neh ok!!! kite kawan sampai bile2 k!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan