Rabu, 9 Mac 2011

pengambaran kelas aku sangat meriah...

niat hati aku memang ta na pg pon amek gmbr kelas neh,, sebab dari situ lah bermulanya tragedi yang membawa aku kehilangan segalanya yang aku ada dulu.. segalanya.. sakit,, rasanya sanagt sakit... tapi apa yang aku bayangkan ta lah seterok mane pon,, aku masih bahagia dengan adanya mereka di sisi,, gnti mereka yang lama,,,
dan ini lah mereka,, insan2 yang aku ada dalam hidup aku yang sekarang neh.. aku bahagia nan mereka,, aku sayang mereka,, luv u lah. dari kiri: BELLA+AYU+AKU+QIQI,,  sayang kalian,,,
ni antare2 gadis2 pinggitan yang datang tadi,, teka lah aku yang mana,..
HAHA,,

NI ANTARA GAYA2 COPRATE... HAHA
 NIZA+SYAKILA+AKU+LEHA

 ni ada AIAI lak.






PROP




memang best lah!!!! hahaha,, gmbar yang last neh amin nan dak2 pempuan,. konon2 dia jadi rebutan ramai lah.. ahahaha nonsense!!! ntah hape2,, tp pape pon,, aku syng nan korang,, pd dy yang aku sayang dulu,, aku twu ko ta suke nan sume neh,, ko lebeh selesa nan sahabat baru kau tuh!!! dan lupakan segala yang pernah kita lalui dulu.. tape,, pape pon,, aku tetap sayangkan kau..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan