Rabu, 9 Mac 2011

....doctor love.....

ohohohohoh,, aku telah jadi seorang penasihat cinta yang maha hebat dan berjaya, ,,, (oh kamon),,, tolong lah,, aku pon gagal dalam bercinta... tolong jangan tanya aku,, ko buat lah ikot yang ko rase ok,,
yang ko rase betol,, aku pon gagal bercinta,, aku pon kecundang... kau pon twu kan??? sooo pliz laa,, jgn tanya aku lagi.. bile korang tanya aku pasal tuh,, aku pon ta twu na cakap ape,, sebab yang aku rase sekarang ialah ta da perasaan,, bile aku tengok balik nasihat yang aku bagi kat budak uh,, aku rase na ketawa gile,, ni keh nasihat dari insan yang gagal?? ni ke? layak ke dia berkata2??walawei,, aku rasa orang yang macam dia neh ta layak tok berkata2,,oh tidak,, apakah semua ini??? insan yang memberi nasihat neh gagal dalam bercinta!!! dan rasanya sangat sakit,,,,, sakit. bila ingat balik yang insan yang dia sayang dirampas orang lain,, dan dia juga ta boleh terima yang ialah orang yang di buang,,,, dia sangat ta bole terima tu,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan