Khamis, 3 Mac 2011

tolong jangan tanya!!!

tolong jangan tanya lagi. tolong jangan tanya lagi kenapa aku sayang ko, tolong jangan tanya lagi nape aku rindukan ko, tolong jangan tanya lagi nape. kau na twu ke?? kau da lupa ke apa yang kau da buat kat aku??? aku neh such an IDIOT!!!! ko twu ta??? kenpa kau tanya lagi??? kau twu ta yang aku ni masih berusaha na lupakan ko??? kau twu ta nape??? ko mesti lah suka sebab masih ada orang yang masih mengharapkan ko,, AKU!! AKU lah orang nye,, ko twu ta?? aku lah orang yang masih menanti!!! aku,, aku sakit pizi... sakit... kau paham ta?? nape ko tanye???? bukan kau terima aku lagi kan?? aku ni bukan robot,, aku orang yang ada hati dan perasaan. aku ingt lagi apa yang kau pernah buat kat aku dulu,, na aku sebut ke?? aku ta na sebut sebab aku sedya upaya na lupakan perkara tuh,, ko paham kan???

Tiada ulasan:

Catat Ulasan