Isnin, 25 Julai 2011

about terasa hati..

sumpah !! aku terasa gila.... nampak ta memang aku sorang jek yang beria2 jumpa kawan aku..
aku sorang jek yang gembira bila aku jumpa kawan dari Fb aku...
tp dia kate aku ape???
jakon??? ouh MEN... aku terasa hati gile kot...
ok. ! myb aku memang jakon... JAKON gile kot........
tp kau dapat bayangkan ta?? betapa BAHAGIA nye aku bile aku nmpk kawan baik aku kt fb di alam yang nyata... di keadaan yang aku sendiri BENAR-BENAR tak sangka....
kamon.... kolej komuniti tu kat sebelah kolej aku je kot....
BETOL-BETOL sebelah kolej aku jek... DEKAT yang teramat.......


susah lah nak cakap....
aku appreciate sume kawan2 aku lah...



ntah la... aku ta tahu nak ckp mcm mane.. aku sedih..
ta tahu nak gambarkan.. bertambahtambah sayu bile dia sebut pasal family... tambah lagi dgn
si dia yang sememangnya aku rindukan...
ingin rasanya..


(lame rasanya aku tak menangis lagi... bila aku rasa betulbetul nak nangis... air mata ta mudah mengalir pulak..
bila aku rasa benda tu kecik.. mudah pulak air mata tu keluar.. yang aku rasa sekarang ni ialah sedih yang bertimpatimpa)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan