Selasa, 19 Julai 2011

aku bukan macam kau cakap...

kau tak boleh masok dengan dorang ?? aku lagi lah ta boleh masok dengan kauu..
baru aku tahu kau macam mana..
baru aku tahu tak ramai yang suka kau. oke !! ramai yang ta suke kau.... hahaha
aku bukan apa... aku cuma teringat balik satu masa dulu..
hari yang membuatkan aku kehilangan semuanya yang aku ada,.. SEMUANYA !!!
ya . semua nya.. kenapa ?? terkejut??? jangan terkejutlah kawan...
dulu kau kata aku terok???? ok. aku terima.
dulu kau kata ramai yang benci aku sebab perangai aku.. memang mula2 aku tak boleh terima..
bukan senang aku nak adapt semuanya.. aku fikir semua salah aku. apa salah aku.
sehingga aku terpinggir macam tu sekali... oh dem !!!! aku menangis satu hari tu kau ada amek tahu????
sejak dari tu.. aku tahu yang aku langsung tak boleh BAIK dengan kau dengan segala cara apa pon..
sekarang kau nak kata aku rampas KAWAN BAIK kau pon aku tak kesah. kenapa???
sebab segala yang berlaku dulu pon menyebabkan aku kehilangan kawan baik aku.
apa perasaan kau????
ingat senang???? tp jgn risau, aku tak berniat nak rampas dia. aku cuma ingin berkawan..
berkawan dengan niat yang ikhlas..

aku pon tak macam kau...
TREAT THEM LIKE RUBBISH !!!
oh man... kau kata aku TEROK?? kau lagi terok dari aku lah !!!!
aku sakit hati dengan kau lah !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan