Rabu, 13 Julai 2011

haha.. lawak apa lagi yang aku buat hari ini??




pe syeh aku nih..
blur tahap gaban... apa yang aku buat??? ohohoho .. nak tahu ke???
hoho.. pelajar kolej pasti dengan rutin masak air sendiri kan?? bagi nak jimatkan duit.
lagipun aku ta suke minum air manis2 sangat..
soo .. apa yang aku nak cerita kat sini ialah...
aku nak masak air baru, sebab air aku dah tahap paras o.1 paras bawah tanah..
so.. sekembalinya aku kebilik 'terchenta' aku dengan blur2 disamping perot aku yang sakit. mungkin masok angin, sebab aku tak makan satu hari. maklumlah. puasa SUNAT ganti.. =.='' .  aku pon capai la natang yang bertangkai tu.. sampai pintu bilik. aku baru tersedar ! benda yang aku pegang tu BUKAN kettle. tapi IALAH IRON !!! oh man...

ye !! op coz la roomate2 tersayang aku ketawa terbahak2 ... =.=''
paling dahsyat KAK KINA lah!! sampai jatuh dari katil !!
nampak ta impak kelakarnya macam mane???? HAISH !!! bengang seyh....

BUDAK COMEL TENGAH MALU

Tiada ulasan:

Catat Ulasan