Ahad, 24 Julai 2011

festkom 2011

penah dengar atau pernah tahu ape itu FESTKOM?? atau nama panjang dia ialah FESTIVAL KOMUNITI..
anjuran KOLEJ KOMUNITI BANDAR PENAWAR.. jiran sebelah aku jek..
macam2 la ada,, jualan persembahan bagai.. dia jemput semua kolej komuniti yang ada kat malaysia..
tapi ape yang aku nak ckp kat sini sebenarnya ialah??? aku macam ternampak kawan aku...
puas aku tenung.... dan instict aku kuat mengatakan itu memang dia... tapi.... dia ke tu???
ouh man.... tak kan lah aku ta kenal kawan baik aku sendiri kan??? mestilah aku kenal kawan aku sendiri...
kenapa ta na call je??? masalahnye di sini ialah.. dia kawan FB kau.. dan aku ta da no fon dia... puas aku tenung dia malam td... tp bila dia terpandang aku.. dia buat2 macam ta tahu.. atau mungkin dia ta perasan aku?? atau mungkin dia tak kenal aku?? atau mungkin tu memang bukan dia??? oshhh!!!! pening suda otak aku ini.. sudah semalam aku aku pk pasal mende ni.. aku buka fb, dia ta on9 plak,...
dan bukti apa yang membuatkan instinct aku bertambah kuat ialah.. baju sweeter yang dia pakai malam td same mcm dlm gmbr fb dia.. dan malam td pon dia pegang kamera nikon.. memang la sume orang bole ada kamera nikon tu... tp kalau kau jadi aku.. ape perasaan korang?? cop!!! lagi satu.. selipar dia.. sama juga..
aiseh.. lupa pulak aku nak bagi tahu nama dia. nama dia ialah ALMI AZRI atau nama fb dia AHMAD ALAZ ... gabungan nama dia dengan ayah dia (kot) ! osshh!!!! aku pening ! aku pening ! aku pening !!!
ouh.. kepada yang dah buka fb dia.. harap maklum,, tu bukan gmbar sebenar dia,,. tu gmbar awek dia (kalau dia ta tukar gmbar lagi la) ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan