Isnin, 28 Februari 2011

aku rindu,,

aku rindu tapi aku ta boleh buat pape,, aku yang tetapkan tekad ni,,aku ta na lagi jadi si pungguk rindukan bulan,, aku rindukan dia,, tp aku ta na ada apa2 hubungan dengan dia lagi,, aku cuba untuk lupakan dy,, tapi bagaimana?? jika tidak selalu,,tapi aku kerap mengingati dy lagi,,apa yang perlu aku lakukan?? TUHAN,, aku hanyalah insan lemah yang hanya mampu menadah tangan sambil mengalirkan air mata syahdu di kala ini, aku buntu dalam menilai erti rasa ini,rasa sakit dan rindu ini,, bukan sengaja aku seru rasa ini,tapi ianya dtg sendiri.. apa lagi yang perlu aku lakukan TUHAN?? apakah benar dia bukan lah yang terbaik untuk ku?? tapi apa yang telah dia lakukan terhadapku??? apakah aku hanya patut berdiam diri sahaja?? aku tahu itu juga salah diri ku yang masih kerdil dalam menilai kehidupan aku yang aku sendiri tidak tahu panjangnya... kepada dia___ aku masih sayangkan kau,,tp aku pon harus buat diri aku paham yang aku tidak lagi hadir dalam hidup kau, dan buat kau juga,, aku ingin mengingatkan kau bahawa aku juga ingin dimengerti dan difahami, hati kecil yang aku miliki tidak cukup untuk menanggung segenap rasa ini... apa ertinya aku di sini jika dia tetap juga jadi pilihan??? katakan padaku yang aku ini hanyalah sekadar persinggahan????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan