Ahad, 13 Februari 2011

saya sedey...

saya sedey sgt.. nape dy ckp cmtu??? sy ta kisah lw membe saya amoy kutuk2 sy cmtu..
sy da biasa... tp sy sgt cdey bila dia pon ttbe ckp sy cmtu..
sy twu dia pon berniat na bgurau jek...
tp tetap..
sy tetap cdey dan sakit...dia ta twu ke yang saya ni sensitif??
ke saya ni yang cm dak2 kecik ek?
ta phm tol lah sy...
hmm,
tp sy lg marah nan sowg mamat ni,,ttbe jek dy nyelit kan stu then kate sy poyo,,
siapa dy??
biarlah saya nan mjok ke,,
na announce kt sume ke y saya mjok,,
tu sy punya suke..
lw dy ta suke,,
sy lg ta suke nan dy,,
sy masih marah ni..
bagaimana ni,,
tape2..
dia kte sy G an...
k,,, bg saya masa,,
awak ta kn dpt jmpa saya msa terdekat ni,,,
sy akan pstikan awk terkejut tgk sy yang baru nanti,,
betul2 baru,
saya akan pastikan itu..
PASTI!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan