Khamis, 24 Februari 2011

aku sedang menangis,,

dengan semangat aku buka FB sedangkan keje statistic aku belum siap dan esok kne hantar,, tp aku boleh pulak berfoya2 melayari Fb, dgn harapan aku akan jumpa orang yang aku nak jumpa tuh,,, dengan semangat aku buka status dia,tp aku terjumpa satu komen yang sgt memeritkan, meski aku ta pasti ape, dan kpd siapa,, tp aku yakin ianya untuk aku, dan komen tu bukanlah perkara yang baik,, aku ta pasti,, tp perasaan aku kuat kate yang dia berkata seperti itu kepada saya,, saya sgt sedih,,kenapa dia sggup ckp macmtu kat saya?? kenapa? pernah ke saya ckp bruk pasal dy depan2 dan secara lurus macam tu?? pernah ke? ta pernah kan, tp nape dia buat saya macam saya tada perasaan? dia  tahu kan saya ni seorang yang sensitif?? saya sgt sedih,kalau kamu benci nan saya,,tape,,saya akan berusaha pergi dari hidup kamu,, kalau kamu rasa saya sgt menyusahkan, saya terima dengan hati yang terbuka kali ni.. tape,biar saya yang mengalah,, tp nape mesti berkata sepert itu??? KENAPA???? tlg katakan KENAPA!!!!! KENAPA????? aku sedih ni,nape kate aku mcam tu??? kenapa??? kau neh kurang aja ek??? nape ko ta pernah na hormat aku?? ta pernah jaga hati aku?? aku sedih,, aku ta tahn na nangis neh,, tlg la, sape2,, tlg katekan pada aku,,nape dia macam tu,, aku ta tahan lagi,, aku na akhiri segalanya tentang perasaan ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan