Selasa, 15 Februari 2011

ketawa terbahak-bahak

OKEH..
maafkan aku yang banyak silap ni...Hari ini aku telah penat melayan ketawa yang tidak berkesudahan..
ahahah..
mlm td aku ad dpt link ni dr seorang insan yang tak perlulah aku state kan siape..
okeH!!! aku didengki rupanya,, na twu link ape tu????
rupa2nya link gmbr hantu,,, ahahah,
LIKE..agak terkejut.. tapi ta da pape pon... so aku bercita2 kenekan org lain,, 
dan,,,,
mangse pertama aku ialah Mdm Fatin Farhana binti Shahuddin,,
wee>< aku dengan rase bangge dan bahagianya tertawa terbahak2....
keyh, mgse seterusnya ialah fazilah, hazirah,, zila manap dan yang terakhir ialah Miss Bella,,
cian dy,, dy berlari dan lari dari bilik dy ke bilik aku,, sampai kat pintu bilik aku,, dy tros nangis,, aku da gelabah,, tapi aku wat lek jek an..so aku g la pujuj2 dy... dy da tenang, so aku selamat,, ahahah
sebenarnya cerita ni kelakar,, tapi aku kesian kepada mangsa2 aku,,
a\hahahh
maaf ya kalian,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan