Isnin, 28 Februari 2011

KEHIDUPAN AKU SEKARANG???

maafkan aku jika entry kali ini lebih banyak kisah sedih dari gembira.. Tuhan,, berdosakan aku jika aku tidak menyukai kehidupan aku yang sekarang??? jika benar aku berdosa Kau ampuni lah aku, insan yang serba kekurangan dalam menilai erti kehidupan sebenar berlandaskan sunnahMu. aku tahu aku ta cukup kuat untuk hadapi semuanya, tapi aku akan cuba sedaya upaya tok hadapi segalanya.. aku masih menginginkan kehidupan aku yang dulu.,, dulu aku aku ada dia,, sekarang??? aku kehilangan dia,, aku kehilangan semua yang aku pernah miliki suatu masa dahulu,, sakit rasanya.... aku cuba lupakan segalanya,, Tuhan,,sekali lagi aku minta maaf atas keterlanjuran aku dalam berkata2 kali ini,, tapi rasa sakit ini sukar dibendung lagi,,,,jika di beri peluang,, ingin sekali aku di beri hilang memori seketika agar aku dapat melupakan segalanya.. maafkan aku Tuhan..bukan aku meragukan kuasaMu,, aku pun pasti setiap yang berlaku pasti akan ada hikmahnya,, cuma,,, ah!! sukar rasanya aku gambarkan rasa ini,, hanya Kau saja yang mengerti..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan