Sabtu, 19 Februari 2011

peristiwa pasar malam...(dompet masak lemak cili api)

Setelah berbincang beberapa ketika nan Leha,, akhirnya aku + LEHA + NIZA telah mencapai kata sepakat untuk pergi BP (Bandar Penawar) petang ni,, misi aku ialah g cucuk duit.,,, BUKAN sebab aku na g MEMborong kat pasar malam tuh!! juz ambik untuk kegunaan akan datang,,HAHA..so dari depan kolej mase na naik teksi,, aku dan Niza gdoh lagi,,, sebab aku nak pergi Bank Islam,, Niza lak nak pergi BSN!!! dan aku kusut di situ,, fine,, aku mengalah,, aku pergi BSN jek,, tape,, kan ad MEPS.. tp kena tolak RM 1 RNGGIT lah!!!tape2,,,, okeh!!! akhirnya aku sampai ke BSN!!! dan aku pon memulakan MENCOCKKAN kad,, tp ta boleh masuk!! Niza + Leha bergabung ketawa kan aku!! aiseyh,,, apesal pulak ATM neh??? jgn la time2 ni gak kau nak buat hal,,, dah la kat belakang ada ramai orang,,, OUH!! rupenye aku tekan akaun semasa kat skrin tuh!! ( mane lah aku twu!!! biasa aku guna akaun semasa jek kat Bank Islam,,ta pernah pulak dy tendang kad akuh!! kang ta memasal aku tendang gak ATm neh,, aiseyh,, bengang tahap gaban lah kan?? TERIMA KASIH kepada kalian kerana ketawakan akuh,, ahah..

 DI PASAR MALAM...
hahahah aku memang sengaja besarkan tulisan uh,,hahah aku memulakan perjalanan dengan berjalan-jalan dahulu,, cuci mate sambil2 tengok2 apa yang menarik nak di beli,, ahahahhah dari makanan sampai ke baju,,pasar pon aku masuk,,ahahah,tengok2 ikan,, ayam sume,, buat2 mcm rajin memasak,
padahal aku ni memang pandai sangat masak2 neh,, ahahah,
HAH!!!time neh la,, da tbe da masenye.. ktowang masing2 da jumpa apa yang aku na beli,, aku jumpa buah oren,,, LEHA  jumpa nasi kerabu dia,,  Niza plak tgk2 apa yang dia nak beli neh,, HAHA memang sengaja bold kan nama Leha besar2. objektif memang dia pon. mase aku dah siap beli buah,, aku bergerak dengan pantas pergi tempat Leha, na tgk ape yang,, ouh!! seperti yang aku cakap td, dy beli nasi kerabu,, berharga RM 3.50 dan Leha pon mengeluarkan purse dy yang gabak uh!! hahah (saje2). Leha keluarkan duit berharga RM 4.00.
HAPE???!! sabar lah!! na cerita lah ni,, mase dy na hulurkan duit uh,, purse gabak dy terjatuh dalam lauk ayam masak cili api uh dengan jayanya,... dan aku lah orang petama yang berjaya ketawakan dia!!! hahahahahahaha makcik uh tak boleh blah la aaannn,,muka ketat yang ditahan2,, mane ta nye?? sape yang tak marah?? cuba bayangkan!!! purse masok dalam laok yang KITA NAK JUAL??? macam mana tuh?? nasib Leha agak tidak baik kerana ramai membe2 yang di kenali nampak insiden yang MEMALUKAN + KELAKAR tuh!! aku pon ketawa lah!! okeh2.. aku cakap nan Leha macam ni,, "ukeh2 Leha,, aku ta ketawa lagi,, aku janji,, tapi pada masa yang sama....(aku masih ketawa bahkan makin galak,,)
ape pon tak bole lhaa,,HAHAHAHA,, aku terlalu penat ketawa neh,,
ahah, sampai ke balik dia jadi bajan ktorang..
UKEH2,,
da aku ta buat lagi pas neh,,
SUWY LEHA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan