Ahad, 27 Februari 2011

jalan-jalan saja...

baik,,ni adalah menu untuk hari ini ye adik2,, aku da lame teringin na makan mee bandung ni,, setelah menerima pendapat ramai akhirnya kami menuju ke restauran Bahtera Mas,,yang menjadi tradisi kegemaran budak2 kolej KPMBP,, dan budak2 kolej dan budak2 sekolah yang ada di Bandar Penawar ini.. bape bnyak 'dan' laa,huhuhuhuhuu,,ngidam punye ngidam,akhirnya dapat jugak aku makan mee bandung bersama air sirap bandung,, YA!! memang ya,, tema pada hari ini ialah bandung,,weee. tema bagi aku lah,,, sudaa2,, aku na makan dulu yek,,, yum3.. =D


so ini lah nasib kepada bandung2 yang telah di tempah oleh aku tadi,,setelah sekian lama mengidam,heee =D, dalam pada sedang makan2 tuh,, ada pulak yang membuat lawak gila,, antaranya ialah KAK WANI,, dan SITI NABILAH a.k.a BBS,, ngeee, =D jgn marah,, hehehehehehe,,, time ni siti nabila a.k.a BBS makan nasi goreng kampung,, QIQI makan nasi goreng daging kunyit.. KAK WANI mam nasi goreng cina,, time ni memang lah!! memang TERBAIK lah!!! best gle lah!!! aku memang penat gile ketawa... dorang memang ta habis2 buat lawak,, duhai.... AHAHAHA lawak gile kot,,, i admit,, aku enjoy tahap gila,,, terimas kalian semua.. nanti kita keluar jalan2 same2 lagi hea,,,, 


setelah makan,, di atas hasutan KAK WANI lagi, kitorang pergi kedai yang jual2 barang comel,, mula2 aku memang ta na beli pon,,save money,,padahal Bank Islam kat depan kedai tu jek,,ngee..tp aku tergoda jugak dengan eyeliner MAC yang tak berapa nak MAC sangat warna coklet dengan sepit kayu yang comel,,,, oh ya!!! atas terpedaya dengan hasutan Bella,, aku pon telah membeli earphone gummy warna OREN!! gila vogue!!! ahahahaha,, habih Bella telah merampas terlebih dahulu warna merah,,, apakan daya, )= kau terima seadanya.. HUH!!! lupa lak na cakap,, gambar kat atas tuh gambar barang2 yang berjaya kitorang ber4 beli,,,, - dompet akuh, dompet kak wani,, dompet bella dan henset Bella.
saja jek nak nyemak kat dalam gambar,, buat2 penoh,, ahahahahaha,, gila vogue!!!

tapi dalam banyak2,, ni jek barang yang aku beli, sepit comel dan earphone,,,ngeee =D jimatkan aku??? HAHAHAHA (ketawa garau).. HARGA??? gila vogue sampai nak tanya harga... hahahah,, muraa jek,, ta mahal pon,,ngee,, aku ialah orang yang tidak mementingkan 'kebrandednan',, bahasa apa neh???? ahahahahaha... hape2 jelah!!!


gambar yang bella suka buat aksi yang pelik2,,aku pon ta paham nape


ni pon same,, aku ta paham lah..
ni gambar kitorang g jalan2 kat 'Tasik Selatan' BP, hahaha. ta payah na tasik selatan sangat lah kan,,, ahahah,, ala,, aku saje2 jek, jgn la marah2,, heee =D 
kat sini pon jugak,,, ktorang dok borak2 sambil pusing2 kat tasik neh,, dan ta habis2 dok ber 'click2'.. hihihi,, amek gambar lah uh!!!
ahahahahaha... thanxs kamu semua,, saya sayang kamu semua,, lain kali kite keluar ramai2 macam ni lagi boleh???
MY HAPPY DAY WITH YOU ALL,, KAK WANI,, BELLA BBS, DAN QIQI,, HEEEE,,=D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan