Jumaat, 20 April 2012

contest si baju merah


hello readers. kali ni aku join contest again.. sangat menarik kali ini..
*opss!! mlm ni aku ada test tp msih sempat join contest ek? hebat! * klik ***** untuk join..


ok. aku join contest ni pon sebb pmilik blogger tu dgn aku minat bnd yang sama.. *minat kaler merah*

knp aku suka warna merah??]
* ta tahu knp - ni jek yang menarik pd pndgn mata aku (haha)
* merah cantik
* ada makna tersendiri warna ni pada diri aku - so meaningful. 
   - tanda berani - aku cr keberanian dr warna ni
   - garang - sebab aku memang grang pon (kwn2 aku tanak kawan aku sebab aku grang sangat)
   - bawang merah/jahat - percaya tak aku jahat??. ta percaya dah.. hhuuhuhu
   - dari warna ni aku cari ketabahan, kekuatan, kesungguhan yang ada kalanya aku hampir2 hilang jati
     diri. hampir2 tersungkur di medan peperangan hidup aku. hampir rebah. kerana aku sendirian di sini.. 
     bila aku lemah. 

DONE !!!

tag to :

Tiada ulasan:

Catat Ulasan