Ahad, 1 April 2012

ok!!! time tu terima kenyataan..
memang pahit untuk ditelan..
memang sukar untuk diterima..
tapi aku harus kuatkan semangat untuk terima segalanya..
tiada yang paksa kau masuk dlm kehidupan aku..
kau yang datang sendiri.
kau yang bagi aku harapan..
kau segalanya..
ok.. biar aku yang pergi jauh.
aku yang akan buat segalanya macam dulu..
waktu kita tak pernah kenal dulu..
waktu kita tak pernah bertegur dulu..
ya! aku yang akan pergi jauh2 dari kehidupan kau..
sakit.. memang sakit. tapi aku penuhi juga permintaan kau..
aku ikut juga keinginan kau..
sedikit pendapat mengatkan supaya aku bersabar dengan karenah kau.
mungkin satu hari nanti kau akan berubah..
tapi tak mudah kan??
untuk mendekati kau pon aku tak mampu
apatah lagi untuk bersabar??
lagi lah payah..
lebih baik tak payah mengenali
daripada aku harus dipaksa untuk melupakan..
kan itu lebih sakit??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan