Rabu, 11 April 2012

dalam malas2 nak buat blog..
aku skroll kan cursor ke bawah sambil2 tgk blog sape yang tga padat skang ni..
dalam banyak2// satu blog ni menarik minat..
blog seorang rakan baik ku.. credit to myramora ..
benarlah!!! segala yang tertulis di LUHMAHFUZ menjadi sebahagian rahsia terbesar ALLAH S.W.T
termasuklah jodohmu sendiri..
aku sendiri tertanyatanya siapa jodoh ku nanti..
siapa??
aku sendiri telah penat berharap..
aku serahkan segalanya pada takdir yang telah tertulis untuk aku sendiri..
aku yakin akan takdir yang terbaik untuk aku.. sebaikbaik perancangan ALLAH
aku takut untuk berharap.. bermimpi pon aku seram.. andai dia bukan jodoh terbaik untukku nnti..

andai ditakdirkan sejurus selepas diploma aku akan bernikah..
sijil kursus perkahwinan ini sedia aku tayangkan..
bukti aku menerima sahaja apa ketentuan ALLAH.. 
untukku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan